poniedziałek, 28 październik 2013 12:15

Dieta niełączenia. Dieta rozdzielna cz. 1

Napisane przez  Marcin S.
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

DIETA NIEŁĄCZENIA DLA PUSZYSTYCH

dieta niełączenia dla puszystychChcielibyście schudnąć, lecz macie dość ograniczeń i mało skutecznych diet?

Poszukujesz skutecznej diety, którą z powodzeniem mogą stosować osoby puszyste?

Skorzystaj z naszej porady i wypróbuj nową DIETĘ NIEŁĄCZENIA lub inaczej określaną jako DIETA ROZDZIELNA

 

Dieta, którą chcielibyśmy Wam tym razem zaproponować, nie wymaga od nieustannego głodzenia się. Będziecie mogli jeść każdego dnia po pięć smacznych,  co najważniejsze zdrowych posiłków, a mimo tego będziecie ... chudnąć !!!!! Dzięki tej diecie każdy może schudnąć nawet kilka kilogramów w ciągu 2-3 tygodni. Oczywiście o ile będziecie wytrwali !!!!

 

ZASADY DIETY NIEŁĄCZENIA

Dieta niełączenia lub jak czasami bywa określana dieta rozdzielna ma trzy podstawowe zasady, których musimy przestrzegać. Oto one:

  • ILOŚĆ KALORII NA CAŁY DZIEŃ, TO TYLKO 1000 kcal
  • NIE WOLNO ŁĄCZYĆ W POSIŁKU PRODUKTÓW BIAŁKOWYCH (B) I WĘGLOWODANOWYCH (W)
  • DANIE GŁÓWNE (obiad i kolacja) MUSI ZAWIERAĆ PRODUKT OKREŚLANY JAKO NATURALNY SPALACZ TŁUSZCZU

 

JAK ŁĄCZYĆ ARTYKUŁY SPOŻYWCZE?

Generalna zasada polega na pogrupowaniu produktów spożywczych na trzy podstawowe grupy. Oto one:

warzywaN - NEUTRALNA (warzywa, produkty mleczne zakwaszone, sery o dużej zawartości tłuszczu, twarogi, śmietana, tłuszcze, orzechy, surowe i wędzone mięso i ryby)

 

 

obiad w diecie niełączeniaB - BIAŁKOWA (gotowane mięso i ryby, drób, wędliny, jaja, mleko o małej zawartości tłuszczu, owoce z wyjątkiem bananów)

 

 

 

makaron dieta niełączeniaW - WĘGLOWODANOWA (pieczywa, ryż, makaron, kasza, ziemniaki, suszone owoce, banany)

 

 

 

Jak wspomnieliśmy wcześniej produkty z kategorii (B) i (W) NIE MOGĄ ŁĄCZYĆ SIĘ ZE SOBĄ w jednym posiłku. Muszą być stosowane rozdzielnie, a mogą jedynie łączyć się ze składnikami typu N. Ponadto dania główne koniecznie powinny zawierać spalacze tłuszczu, czyli produkty bogate w witaminę C, magnez, wapń, karnityna, żelazo, jod, chrom.

 

WITAMINA C

Witamina C nie tylko podtrzymuje młodość i witalność, lecz również wzmacnia układ odpornościowy. Ale co najważniejsze bierze ona udział przy spalaniu tłuszczu. W jakich produktach ją znajdziemy? Przede wszystkim owoce cytrusowe, kiwi, czarna porzeczka, pietruszka, papryka, acerola, owoce róży, papryka, koperek, brukselka)

MAGNEZ

Magnez odpowiada za przemianę materii w komórkach i dostarcza im tlen. Duże ilości magnezu znajdziemy w takich produktach jak: chleb pełnoziarnisty, kakao, kasza gryczana, fasola biała, orzechy laskowe, ciecierzyca, groch, szpinak)

WAPŃ

Wapń. Wcześniej sądzono, że głównym zadaniem wapnia jest wzmacnianie naszych kości i zębów, by były w dobrej kondycji przez długi czas. Ostatnie badanie wskazały, że wapń przyczynia się również do aktywizowania enzymów trawiennych i pobudza przemianę materii. Gdzie go znajdziemy: w produktach mlecznych jak sery, mleko, jogurt, maślanka, twaróg

KARNITYNA

Karnityna to rodzaj białka, który transportuje tłuszcz z krwi do mięśni. Jak wiemy tłuszcz spalany jest głównie w mięśniach więc bardzo ważne jest, by komórki tłuszczowe jak najszybciej dotarły do mięśni. Najbogatsze źródło karnityny, to baranina i jagnięcina, drób, szynka i produkty mleczne

ŻELAZO

Żelazo jest odpowiedzialne za odbudowę czerwonych ciałek krwi, które dostarczają tlen do komórek. Tlen z kolei jest niezbędny, by mógł odbywać się proces spalania tłuszczu. Najbogatsze źródła żelaza, to: mięso, wątróbka, zielone warzywa, pieczywo ziarniste, suszone morele, liść laurowy, seler)

JOD

Jod bardzo korzystnie wpływa na naszą tarczycę. Gruczoł ten odpowiedzialny jest za prawidłową przemianę materii, a co za tym idzie za smukłą sylwetkę. Jeżeli nasza dieta będzie bogata w owoce morza (dorsz i tuńczyk, krewetki, flądra), to z pewnością nie zabraknie nam jodu.

CHROM

Chrom chociaż występuje w małych ilościach w naszym organizmie, to jednak pełni bardzo istotną rolę. Otóż reguluje zawartość cukru we krwi. Jak wszyscy wiemy cukier jest odpowiedzialny za łączenie tłuszczy, dlatego największym błędem jest zjedzenie słodkiej czekolady tuż po obfitym w tłuszcz obiedzie. Wówczas dochodzi do wiązania tłuszczu i "gruba" tkanka gotowa. Źródła chromu: pieczywo pełnoziarniste, ziemniaki, orzechy, pieczarki

 

JAK DZIELIĆ KALORIE NA POSIŁEK?

Najprostszym i chyba najbardziej skutecznym sposobem jest taki podział, w którym dzielimy owe 1000 kcal na pięć posiłków:

ŚNIADANIE (250 kcal)

LEKKA PRZEKĄSKA (75 kcal)

OBIAD (300 kcal)

PRZEKĄSKA (75kcal)

KOLACJA (300 kcal)

Taki sposób podziału na posiłki zapewni, że nie będziesz odczuwać głodu, a jednocześnie dostarczysz swojemu organizmowi mniejszą ilość kalorii.

 

PRZYKŁADY POTRAW PRZYGOTOWANYCH ZGODNIE Z DIETĄ NIEŁĄCZENIA ZNAJDZIECIE W KOLEJNYCH CZĘŚCIACH ARTYKUŁU "DIETA NIEŁĄCZENIA. DIETA ROZDZIELNA. POTRAWY NA ŚNIADANIE"

Zatem polecamy sprawdzić jak działa proponowana przez nas dieta dla puszystych.

Czytany 1057 razy Ostatnio zmieniany wtorek, 29 październik 2013 13:01

Skomentuj

Wyświetlony będzie wyłącznie Twój komentarz i nazwa, natomiast adres e-mail pozostanie ukryty
KOMENTARZE Z PODANĄ STRONĄ INTERNETOWĄ NIE BĘDĄ WYŚWIETLANE !!!

Joomla templates by a4joomla